Oj..

Hoppsan va typ min blogg har dött..

Idag har det hänt mycket och jag orkar inte ens ta upp allt  men vi hade prov och det gick bra. Fast jag inte hade övat. Imorgon har vi också prov och det hade vi i måndags också jue. 3 prov på en vecka. Men det gör inge, övade inte på 2 av proven men måste läsa lite på engelskan tills imorgon, grammatik.

Igår gjorde jag ju maräng..

Dom blev inte lika goda som i skolan men helt godkända! :P

Något annat? Fick Pavarotti i måndags, Bettan hade tom skrivit en lapp om att jag inte fick byta. Att jag måste testa. Det gick ju skit, vi hade cadrilj. Usch, det ända som gick bra var ökad galopp.. Då gick det sitta ner..
Ska ju rida Sam nästa vecka på min lektion och efter lektionen kom jag och Bettan överens om att jag ska ha Clever eller ja, Charmör som han hette som unghäst och efter det. Hur fasiken får man Charmör till Clever?


Sötaste Sam


Kommentarer
Postat av: frida

Svar från "Snygga bilder :D"

Tack så mycket! :)

2010-10-28 @ 17:45:52
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback