Fullspäckat schema

Har ett sånt fullspäckat schema så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med men vi ger det ett försök. Om inget annat får jag väl ta Sam i ridhuset :)

Det är minihoppning och efter det busmöte.
Jag har ju Åsas hästar på morgonen men om jag fodrar vid 8, går ner och äter o släpper ut dom så snabbt som möjligt kan jag ju sedan mocka och så lite snabbt sedan kunna köra hem, byta kläder. Köra in till Boke och ha mini hoppningen. När den är slut, kanske jag kan rida Sam lite snabbt innan mötet. Eller så får jag ta honom efteråt.. Det går att lösa på ett eller annat sätt.

Jag får skriva om lite annat sen, orkar inte nu och ändå sov jag 12 timmar natten fredag till lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback