Bildbråk och stulen cykel

Hänt mkt idag, bråkat med mamma, fått cykeln stulen och surat då man fan aldrig blir bjuden nånstans! Suck

Mamma har ju kommit på vad internet är och använder det flitigt på henne jädra nasza-klasa (polskt skit) och hon MÅÅÅSTE ju ha bilder på sig själv där och ALLLLA andra så jag har suttit i några timmar idag och igår med det och så nu skulle man behöva betala för att lägga in mer än 20 bilder per månad. Haha.. Patetiskt! Så jag skrek på mamma för det då hon trodde att hon hade rätt medan jag visste att jag hade rätt!

Så, från mamma till en patetisk krokås;are som inte har något liv.. IDIOT!
Jaha, när jag kom till bussplatsen efter skolan så stod där ingen cykel. Nehe.. Ingen mening att bli arg, det är bara jag som förlorar på det. Så en typ 2 år gammal cykel köpt billigt på typ "Media Markt" i tyskland gör väl inget. Sedan trodde mamma att jag skoja med henne men jag var cooollugn. Så vi tog bilen och körde till Krokås och där stod den.. Den stakars människan hade inte orkat masa sin röv hem utan var tvungen att sno en cykel. Att sedan ställa den utanför en "gamlings" tomt är värre. haha.. för jag tror inte att en ung människa skulle heta.. Vad hette han? Typ Gereld Sven-ove gustafsson.. Eller nåt i den stilen. Tror inte att han snor cyklar precis..
Jag sa till mamma att vi skulle köra direkt till krokås för att jag kände på mig att det var någon där.. Någon som inte orkar gå.. KÖP EN EGEN CYKEL FÖR JÄVLEN!
Anledningen till att den inte var låst för om jag hade låst den så skulle bussen ha rullat förbi hållplatsen. Lite panik på morrnarna har jag allt! ;)

Jaha, sedan satt Emmy och Elli på bussen så snacka med dom och Emmy fråga om jag var bjuden till Filippas fest. Dom hade ju suttit på bussen igår o snackat högt men inte frågat så jag bryr mig inte. Vill dom inte, så vill dom inte. Ska inte tvinga mig på några men det är väl så det egentligen ligger till, dom som känner mig gillar mig inte. Mina "kompisar" har haft typ 3 fester nyligen och ingen har jag vatt bjuden på.. Så jag skiter fullständigt i fucking Altona i helgen. Dom kan ta sin dåliga musik och stoppa upp den någonstans PUNKT

Nu ska jag titta klart på Robinson och sedan kanske CSI Miami sedan är det sova.
Livsmedelskunskap och idrott imorgon, innebandy :)


Kommentarer
Postat av: emma,ego

jag bjudert dig på fest nästa gång jag har det maria:D !!!!!!



du är här är bjuden till egos nästa fest.

kommer vidare infomation .

välkommen.

2010-10-09 @ 16:20:22
URL: http://egogirls.blogg.se/
Postat av: frida

Vet hur det känns. Har alltid varit så för mig med :/

2010-10-10 @ 09:49:06
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback