201010 - Onsdag

Det är nägot som fattas i skolan, det är Emma och Olivia. Känns tomt utan dom! ;) Besök dom på http://egogirlz.blogg.se MEN lämna en snäll kommentar!

Idag har det vatt matteproooov.. Sjukt tråkigt men det gick väl de mä ;) Annars då? Inget.. Idag har jag nog bara jobbat på matten med provet. På svenskan ritade jag gubbar ;) Och på livs.hygienen snacka jag med Sammy o Tim så det blev inte så mycket gjort. gjorde typ frågorna på 5 minuter!

Kom hem.. Satte mig vid Tven och dippade några såna tacochips i lite curry dipp som jag gjorde själv med curry, paprika krydd och grillkrydda och såklart gräddfil. Mums.. Och så "nyttiga" taco-chips..

Sedan duschade jag och fick fingrarna ur röven och plattade håret, enda anledningen till att jag inte gör det är för att jag orkar inte ägna en halvtimme med att göra det varje dag ;) Så det koommer maaaaasssssa bilder nu =)


Jag efter duschen, torrt hår. Jag har lockar med om jag borstar håret hela tiden när det torkar försvinner dom


Nästan klart


Såja..


Bloggskrivande


Mys med min underbara katt

Nu ska jag städa.. Kanske behövs?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback