Segiz

Kalla mig seeg men sticker snart till ridningen så det blev inga pics idag heller!


En sak är iaf posetiv, Pavarotti har boxvila och kommer alltså inte gå. Om han då inte ska gå idag, han hade de  iaf i lördags och veckan innan de. Så förhoppningsvis går han inte och jag får en annan polle. MEN! Vem ska jag få av Bettan? Får säkert Rodrika eller Piccolo eller nån av dom.
     Båda dom + Pavven tar så enorma steg o är stela. Inte Rodrika när hon kommit igång då men resterande 2. Och det är lite obehagligt att rida. Sam är osså lite stel i halsen när man rider honom och han har ju lite svårt att börja sig men han är pinto. Han har handdikap ;) Aw, lilla Sam =)

Men får se vilken polle häst man får ikväll. Spännande..


Sedan har vi filéat fisk idag. Rödtunga... Blev väl runt 5 fiskar. Höll inte räkningen o sedan rubbade Tim mitt system! Micke kom även och störde mig, vilket jag blev sur över. Kan man inte få göra på sitt eget sätt? ;)
Sedan gjorde vi även chokladmouse ;) MUMS! Ska göra de imorgon, är ju superduper lätt!

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

SV: oj regn är inte roligt! Då är snö bättre xD

2010-11-22 @ 22:27:09
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Fanny

Dock inte så positivt att han har boxvila pga uppskuret ben, strålröta och penicillinchock.

2010-11-23 @ 19:51:10
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback