211110 - Söndag

Söndag..

Dumma katt som väckte mig vid 8! La mig igen till 11 o sedan satte jag mig o redigera en massa bilder. Fan vilken tid det tar egentligen! sedan vid 3 blev de angelica. Skulle fota henne lite.. Bilder kommer imorgon då jag ska sova nu!

Vad mer? Jo, såg Vampyrer Suger! Haha! Erik tyckte jag skulle kolla på den.. Så ja tanka hem den o å såg den. Jag har en sån sjukt humor att jag tyckte den var bra ;) Lite överbliven ibland dock men de e ju meningen.
Tycker Matt Lanter gjorde Edward mkt bra, och det hjälper ju att han är snygg men varför hamnar alla skådisar jag gillar i Twilight? Haha, nu överdriver jag! Men jag har sett både Kellan Lutz (Emmett) och Matt Lanter (Edward Sullen) i 90210 som gick på TV400, måndag kl. 20.00. Nu har dom dock ett upphåll! tror jag..

så jag har ju sett hunkarna innan Twilight och visst, Vampyrer suger är ju inte en direkt kopia av Twilight då dom inte får plagiera (eller vad det nu heter) något annat. Men vem som helt ser ju att det är en parodi av den! Försök till att använda samma rubriker tom.


Edward Sullen vs. Edward Cullen


Snygga Matt Lanter


Fan va snygg han är!!!!


Åter från fjortis-utbrottet.. Sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback