181110 - Torsdag

Svenska på morgonen ovch Tim han satt o lekte med min mobil. Han satt ovh öppna o stängde kameralinsen så jag fick ett litet litet ryck på honom då helamobilen brukar lagga efter de och ¨dengårsönder sedan var jag typ sur på Tim hela dagen...

Tror också att torsdagar äör min nya favvodag. Är ju med i den "snabba" gruppen på engelskan o vi skulleläsa men 6 tjejer.. Läsa? Nej! Haha! Det var sjukt slappt, tror att jag läste en sida på2 timmar eller något.. Men de gjorde inget för att jag läste sedannär jag väntade på bussen.

Sedan påbussen vardet ännu roligare för Erik skulle till Fanny så han åkte buss med mig och hoppade osså av på besmanvägen. De blev skratt o annat skit ;P Det är sjukt roligt när man har nått att göra på bussen. Då går bussen fortare!

BTW, igåpr åt jag och pappa pastasallad och igår åt vi lasange hos farmor o farfar! :) Mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback