161110 - Tisdag

16 november, helt sjukt!!!!!

Serveringsprov idag, blä.. Men det gick ganska bra, kunde det mesta utom vindistrikten. Övade ändå på dom.. Usch, hemskt att man ska kunna alla dom jädra vinområderna i France. Men men...

Men innan fick vi öva lite på att duka, mitt o Tims blev lugnt snyggast eller vad tycker ni?






Nice?


Sedan var det en låååång rast innan Preppen började där vi osså hade Kalle. Soft ;)
Lektionen gick bra, fram tills vi skulle packa upp grönsaker och dyligt. Vi hade fått in tp 20kg ägg eller nått. En skitstor låda så jag körde in den i mejerikylen och började packa upp när Kalle sa att han skulle stänga till dörren och kalla kårar gick längs ryggraden på mig och jag sa att jag hade klaustrofibi så han lät den ju fortfarande vara öppen och efter en liten stund sköt jag upp den mera så att jag fick in mycket dagsljus. Sedan var de massor av folk som gick förbi och bla. Robin som såg att jag var där men så skulle han skoja så han stängde dörren och släckte.. Gissa vad som hände?!
Jag fick ju självklart panik och allt gick så fort. Helt plötsligt sögs luften ur mig när jag hörde hur dörren stängdes och lampan släcktes. Jag blev helt tom samtidigt som jag började skaka och allt snurrade.
Men när jag skrek i panik öppnade han snabbt och jag flög ut, ner på golvet utanför och sedan kom tårarna och när dom lättat kunde jag knappt andas utan satt och flåsade och andades häftigt men fick varken in luft eller ut luft. Under denna tiden hade Daniel kommit och satte sig på huk mitt emot mig, även Kalle hade kommit och sedan kom Erika. Robin hade ju självklart stannat kvar. Tror att han nästan blev lika rädd som jag.. Usch, det var hemskt. Men sedan släppte det någorlunda och jag kände mig disorgenterad, jag visste först inte var jag var och händerna skakade en stund efter. Fy va hemskt det var, det var mycket hemskare än min senaste upplevelse, men jag har suttit i värre! Fy.. Skakar jag bara tänker på det. Det är fruktansvärt att ha klaustrofobi! Varje gång jag stiger in i en hiss tänker jag: "ska jag klara mig ända upp? Ska den stanna? Hur många är vi? Håller den?" Och så försöker jag räkna ut vikten på passagerare och/eller bagage. Hemskt är det!


imorgon sticker mamma till Polen för lite spa! Så då ska jag laga maten här hemma.. Haha!
Sedan är det ju också utvecklingssamtal imorgon och lite sånt skit.. Allmänt ;D


Nu är klockan 5 i 10 och jag ska gå och lägga mig, jag är så fruktansvärt trött på eftermiddagarna vilket gör att jag blir superflummig i skolan eller på bussen. Idag höll jag på att missa min hållplats där jag skulle av pga att jag sov. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback