151110 - Måndag

Jaha, måndag. Back to school! Könns segt nu efter helgen men det är ändå skönt att få göra något vettigt. Dock har vi serveringsprov imorgon! Iaf, just nu sitter jag i skolan, fick sluta tidigare än alla andra då jag var klar med allt på "hotell". Bussen gpr 5 över 3, alltsp om 15 minuter.. Blä för att vänta! Men men..

Ikväll är det lite ridning på Clever som geller! :)

Ingen i min grupp, förutom Anna och Tim, gillar mig. Så fort jag vill säga min sak så ska dom käfta emot. Iaf en av tjejerna. Hon är så jäkla snabb med att snäsa av mig, är så tröttsamt. Sedan ser hon på sina kompisar och dom skrattar. *Suck*
Sedan en annan tjej som behövde hjälp men frågade Erika (läraren) men hon visst inte så hon frågade mig och jag förklarade då en gång. Sedan när jag förklarat klart gick jag för att sätta mig och sa då en gång till att hon skulle klicka in på bilderna, så dom blev stora innan hon sparar dom. Då blev hon skitsur, för att jag sa det mer än en gång. Jag tyker det är bättre att vara övertydlig så att någon förstår än att säga något som igen fattar.. Men det är ju inte roligt när alla blir sura eller liknande.

Det är så JAG tycker, respektera!



Får se om jag skriver nått ikväll. Får ju se hur sent jag kommer hem..

Kommentarer
Postat av: amanda nyström

sv: haha jo, nästan gråaktig när hon e klippt.. hon e finast på sommaren när hon e guld brun aktig ^^ :) <3

2010-11-15 @ 16:00:56
URL: http://amandanystroom.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

Fråga: Har du Spotify?? Vill du slippa reklamen?? Gå in på denna länk och registrera dig. DU får premium gratis och slipper reklam

Länk: http://www.gratispremium.com/?ref=718613

2010-11-16 @ 08:32:21
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: amanda nyström

Fin ponny, haha.. En sjukt bra beskrivning. Att den inte är såld allaredan..!



sv: haha va? :)

2010-11-17 @ 06:31:43
URL: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback