Hanö =D

Vaknade vid 9 imorse, skulle följa med farmor o farfar o gå i första maj tåget i stan men jag tappade totallusten på morgonen så följde inte med men vid 1 åkte jag istället med dom ut till Hanö. Har inte varit där sedan i oktober eller när det var min Halloweenfest var där ute? ;) Knycker Angelicas ord; "guldfiskminne" hehe xD
Aja, det blev fågelfotning då jag fick testa mitt Tamron objektiv till det yttersta, sol-molnigt-sol-molnigt! Haha, tror att det blev rätt bra bilder. Blev bilder på (tror det var) Trutar, fiskmåsar och änder och deras ägg då! Sjukt coola mönster fågelägg har! =D

Kommer att lägga upp lite bilder så fort dom är redigerade! =)

Försöker också att fixa till någon signatur men har inga stygga stilar på den bärbara. Har bättre på den stora datorn ;) Hade planerat att skriva; /Maria
Så om någon har en snygg stil kan dom kanske skriva vad den heter? ;D
Tycker att du kan komma på någon Fanny =D Haha!




/Maria


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha vi får väl se vad jag kan hitta på ;P

Jag har dock hittat alla mina stilar på sånadär gratishemsidor dafont.com och allt va de heter =P

Söker bara på fonts på google så kommer massa hemsidor med gratis typsnitt :)

2010-05-02 @ 13:33:31
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback