300510 - Söndag

Söndag...Söndag...Söndag...Söndag... -Usch, jag hatar sega söndagar men denna söndagen var inte alls seg. Den var rolig! =)
Gårdagen blev rätt lyckad, dagen tog jag igen all TV jag har missat denna veckan och så på kvällen så var det grillfest hos Vernersson´s =D Mycket roligt! =P

Men idag, gick upp vid 11. Satte mig vid datorn och redigerade direkt sedan stack jag till Boke, gick på 15 minuter. Skönt att det gick snabbt, hemligeten var medvind =D HAHA!
Men så där skötte jag, Sam, Ida och Emilia ett barnkalas, Elina (som köpt Dino) fyllde 7 i fredags =D
Vi använde Appe och Dino och så ville Elina galoppera på sin egen ponny då efteråt och hennes mamma ledde henne lite och Elina petade till Dino med spöet och han typ blev galen för en stund. Han sparkade bakut och jag kände att Elina skulle flyga av o så lyssnad han inte riktigt på henne när hennes mamma hade släppt så jag kallade henne till mig och tog spöet ifrån henne och så gick hennes mamma ur paddocken och sa att hon inte skulle störa så att vi sa helt olika saker. Men jag tog ifrån henne spöet och sa bara att hon skulle ta det lugn och styra. Smacka lite innan och Dino skuttade lugnt över. Ett litet räck på 30cm ;D Haha! Han är så sjukt söt, lille Dino. Jag la 1 sockerbit framför varje hinderstöd och la upp en bom så det blev en liten oxer och första gången var han lite osäker och tittade på det sedan andra gången hoppade dom fint över =D Så söta är dom!
Sedan var det glass och godisletande innan jag gick ner med dom, till stallet. Alla ungar då. Hjälpte till lite med Dino och hans lastning, han har nu åkt till sommarbete i Bromölla! =D Och sedan släppte jag ut Appe i sommarhagen och skulle hämta Alf och gissa var alla hästar va? Dom stod ju LÄÄÄÄÄÄÄNGST ner i den ENORMA hagen. Det är en jätte fin dunge där nere som är helt avskärmad från omvärden. Från motorvägen och från världen. Jag hade kunnat stanna där men jag fick nästan bokstavligen DRA Alf ur hagen ;D Haha, han ville inte!

Ska duscha nu sedan sova =) Skola imorgon =(
Och så har jag så fruktansvärt ont i ryggen så ska nog käka lite tabletter innan jag somnar. Skulle ut och satt mig i Jacuzzi´t men det blev lixom inte tid! Imorgon är det sedan dressyr och på torsdag hoppning med Clements. Jag vill bara att sista hoppningen ska gå bättre än den förra! Får se hur dte går, busponny =)


Lördagens kläder ;) Ser jättetjock ut men det får gå för denna gången. Mamma tog bilden!

Jag i BikBok skinnjackan (oäkta) som jag köpte för typ 2 år sedan. Passar fortfarande MEN dock är den lite kort i armarna och det tar emot lite vid axlarna!

Föresten
Generation Kill går ju nu på 6an där Alexander Skarsgård är med men det som verkligen gör serien mer speciell är ju att Kellan Lutz är med =D Min lilla sötsak ;D Vilken av dom är snyggast?
Alexander;


Kellan;

Båda;



Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: wictoria

fin blogg!

ställ dig på kö till veckans blogg:)

2010-05-31 @ 23:33:38
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback