260310 - Fredag

Sköna fredag, jag som trodde att allt var som vanligt men inte en fucking hälsning man får. Varken idag eller igår.. WTF?!

Dagen gick då snabbt som vanligt, fick faktiskt lite gjort på tyskan idag och är fortfarande sur över skolkningen som ingen bryr sig om. Fan va störande, det är så jäkla speciellt!

Aja, inte älta sånt gamalt nu, nu ska vi vara glada? Eller? Fullt hela denna helgen, det är kurs i K-krona med ungdomssektionen och så bjuder dom oss på BODABORG ;) FUN FUN! =)

Sedan på söndag är det tävling med Jönssons ;D Då ska man upp tidigt och troligen blir det kalas också på lördag. Det kommer jag aldrig att orka! Fy vad jobbigt!

Men när jag kom hem så blev det Sims och rensning av bilder på bärbara, så alla stutthof bilderna är helt rensade nu. Tog runt 1000 bilder. Så rensade jag bort typ 400 kassa och idag rensade jag ytterligare så nu är det 300 bilder från resan. Nu väntar showbilderna att rensas igen sedan är jag klar och kan ladda upp dom. Ska göra det i helgen ;) Mycket nöje, dock får man se de på min bdb. Blir lite jobbigt att ladda upp alla här kanske?

 

Såg på Anni's bdb en länk från uppdrag granskning och måste ta upp det då det är helt jävla sjukt!

En man har våltagit 2 unga flickor, alltså under 15 år. Blivit dömd dom 2 gångerna men ändå tror lärare och alla andra tror fortfarande på honom. Även när det finns vittnen och DNA bevis. Det är sjukt, helt jävla sjukt. Han har tillochmed erkänt men ändå går han fri. Vad fan är det för system som vi har här i Sverige?

Jag tycker svenska ledningen några fega gubbjävlar som kan dra tummarna ur rövarna och  göra något åt alla äckel vi har i Sverige. Dom sitter i sina fina och svindyra byggnad och låtsas att dom gör nytta när pedifiler springer runt och våldtar 14 åringar.
Jag vet att man inte får säga sånt här och att kanske jag blir avstängd? Vem vet men jag tycker att det är så och att detta stämmer. Jag förstår inte varför dom inte gör något åt detta!

Jag har inte skrivit en ordentlig blogg på ett tag nu så i helgen ska jag skriva av mig lite, ladda upp bilder på hemsidan till och med. Får se ;)


Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Matilda

Rösta Snälla



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=J7QhTW8rT81Z1i2DoOiGV7vG#bikiniGallery

2010-03-29 @ 12:29:05
URL: http://eklundmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback