130310 - Lördag

Seeg dag som fan alltså, segare dagar finns inte. Fixat med bilder, STÄDAT, drejat med bloggen och sedan kalas. Asså, greja med en design på bloggen är roligt men jag har ångest och jag vet inte hur jag ska få ihop det. Jag vill ha en snygg design och header men jag vet inte hur jag ska göra.. Har 3 olika som jag bollar mycket mellan.
Jag vet inte vilken jag ska välja eller om jag ska göra en helt ny?


Pappa han fyllde år i tisdags så det var kalas, mycket trevligt då jag fick prata ut om kompisar och killar med kusinen ;) Hon förstår! =) Haha!
Hon tyckte också om DB, hihi, MIN DB <3 Jag skulle vilja men vågar inte ladda upp någon bild på honom! Det är lite lääääskigt ;) Haha!
Somnade vid 12 i sängen, med kläderna på och allt ;) Skulle lyssna på lite musik och somnade. Vaknade vid 1 och bytte då om innan jag la mig igen och somnade.

Testa lite olika glasögon och ja, jag ser läskig ut i glasögon! Men jag vill ha ett par nya och fräcka solglasögon men vet inte vilka jag passar i!

Haha, här är en bild på mig precis innan jag plattade håret!

Jag orkar inte greja så att den svarta ramen försvinner.. Inte just nu ;)

Jo, en sak till.. Asså, allt blir precis som vanligt när den försvinner! Man börjar ju bli lite misstänksam!!

Och sedan, jag vet inte riktigt vad allas storebrossor håller på med. Alles storebror har snackat om mig, "Görkis" bror har också snackat om mig! Hah! Det är läskigt.. ;D



Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback