Sommarlov

Jaha, typ en månad sedan ja uppdatera, känns segt men tiden har typ inte funnits där!
Igår slutade jag då 9onde klass på Mjällby skola och sedan på kvällen var de fest på Hälleviks strand. Hur gick det? Jo, fabror polis vandrade in och förstörde stämningen men dom tog ikke mig! ;) Hade 2 alkoläsker i väskan och polisen skakade ändå den och så :D Snacka om att jag var skärrad efter det! Men innan kvällen var slut var också flaskorna slut MEN drack bara lite själv eftersom jag skulle köra moppe hem sedan från Angelica.
     Allt har väl gått bra! Betygen ser bra ut och allt är nästan frid och fröjd. Ska börja jobba veckan efter killebom, skulle egentligen jobbat den veckan men eftersom det är "kille" så sa jag att jag börjar en vecka senare o kan jobba Juli och halva Augusti! Det är skönt att ha en mening och att göra något! Något roligt! =D

Ikväll är det fest på bryggen (igen) och vi ska äta lite och så där nere. Mycket sköj =D
Sedan imorgon ska nog jag och pappa ut till hanö ock fixa till våran akterförtökning. En ny cementring ska ner i vattnet för nästa vecka är det MIDSOMMAR och då troligen festande på Hanö! IGEN! ;) Alla är välkommna ut till den gudsförätna ön! Haha, nej! Det är tråk om man är själv och batterina är slut på kameran, men har inge bredband eller 4-hjulingen har inge bensin. Men iår är det mobila bredbandet med, kameran är laddad och 4-hjulingen tankad! Behöver jag sällskap? Svar: NEJ! =D

Pratade med Malin om det med att smörja sadlarna och det i stallet och för det få rida! Tänkte ta Clements då och ena dan arbeta lite i paddocken och andra ut en skön och lång runda i skogen men får se =D Ska först bestämma datum =D Tänkte typ näst sista veckan innan ridskolan börjar! =D

Mer kommer.. Planering och liknande!

Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Fanny

ÄNTLIGEN ETT INLÄGG!

Jag trodde fan du gått och dött eller något =P



Ah vad kul att du hört med Malin :D

Jag smorde hälften av sadlarna i torsdags =P

men det lär ju behövas en gång till efter ridlägrena. Lika bra att det blir sent på sommaren, iaf om du ska rida clements. Jag hörde att han var så tjock så att han nästan rullade fram! Inte så smart planerat nu inför ridlägrena och så.

2010-06-20 @ 00:06:53
URL: http://lindelou.blogg.se/
Postat av: Fanny

"Hehe, nja.. Inte dött, barra lite halvt med allt stohej från skolan men skönt att det är slut!

Naw! Stakars sötnosen.. Jag har typ planerat dom 2 dagarna om det nu går, om jag får. Som sagt, första dagen lite hårddträning i paddock/ridhus och dagen efter tänkte jag en runda på ryggberget! =D



Men då smörjde du väl bara med sadeltvål. Inge fett?"



Jodå jag använde fett också =P men som sagt bara på de som hänger direkt till vänster, missans och de.

Jag kan fölla med och sällskapa om du vill, men du får allt cred för putsningen ;P

2010-06-20 @ 15:44:41
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback