160710 - Fredag

Glada hälsningar från Alcatraz! ;D

Vid 10 drog jag ut till Hanö och det har varit slapp tills man självklart gjorde bort sig för att mamma och sorken (Per) hade packat papperspåsarna fulla! Suck..

Men mamma skickade massa grejer, typ 10 kassar med mat och annat skit! Och så hade ena gått söner när mamma bar ombord det och sedan så när jag tog en annan kasse gick den sönder och ja, det blev grädde över HALVA HAMNPLANEN. Nej, inte riktigt men förnedringen var STOOOOR så det var inte så roligt! Jag var sedan piss-sur. Men så ringde Birgitta och jag blev superduper glad. Nästa vecka (fredag, lördag och söndag) är det tävling i Varberg och Anna ska tävla Classic. Peggy får stanna hemma och dom undrade om jag kunde rida Steffie och Sam under dom dagarna samt gå med Peggy då hon ska promeneras 30 minuter varje dag. Så nästa helg har jag 3 hästar + jobb på Hanö. Snacka om att jag får känna på hur det är att rida och samtidigt jobba. Ska bli roligt att se hur det går, blir troligen då också något pass i paddocken med Steffie. Sam borde ha haft hovslagaren också så att det ska inte vara några problem för honom att vandra runt på lite hårdare stigar! =) Ska bli jätte roligt. Och så får jag motion när jag promenerar med Steffie. Och om jag klarar detta bra kanske mina föräldrar inser hur bra allt går och kanske kan jag få en häst på foder?
Håll tummarna!

Vet inte mera vad detta inlägg ska handla om?
Bilder?
Videos?

Ja, ni kan få veta var jag sitter. Jag sitter på en bänk bredvid en röd 4-hjuling på hamnen på Hanö då dom har bredband där nere! ;) Haha, ska bara in och kolla bdb lite snabbt sedan ska jag köra upp och duscha inför imorgon sedan blir det till att kolla på Alice in Wonderland” =D
Imorgon startar dagen 06:30 i bygdegården. Kommer update om hur det gick imorgon kväll!

Dagens bild:

Tagen just nu över hamnen och båtarna!


Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad roligt med Steffi och Sam :D!

Då kan vi rida tillsammans för jag ska rida medyk lör-sön med :)

2010-07-19 @ 16:18:34
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback