130710 - Tisdag

Eh, jag tror det är tisdag idag iaf ;) Haha, så är det på sommaren. Håller aldrig typ reda på vilken dag det är, är det någon annan som gör det? Haha ;)

Min dag har faktids varit bra, vaknade vid 1. Gick upp för att jag höll på att kvävas! Fy vad varmt det var, fläkten stod på men jag dog nästan då jag hade ett par pirakbrallor på mig och ett linne! DÖD!

Men jag har tittat på TV och så laddat upp bilder på facebook från kollot. Bli vän (om ni inte redan är det) och kolla in bilderna. Dom är ikke redigerade! orkade inte göra det. Har ingen lust att redigera några bilder alls, inte ens hoppbilderna! usch, får sätta igång med det nu när jag börjar jobba. haha, hur dumt lät det? Jag ska börja med det när jag ska jobba? hehe
Jag ska sälja våfflor på Hanö och på kvällarna så har jag inget att göra och redigera bilder är perfekt, helt perfekt! ;D

Men mycket har hänt, har fått byta klockarm då mitt 4-dagas band sitter på högra och så har jag klippt mig ännu kortare än vanligt! =) Surat på pappa och dött för att det är så sjukt varmt!

Idag fick jag min filmpaket från Pollux. Projekt Prinsessa och Wild Child, "PP" var rätt bra men den kändes kort. Sedan Camp Rock har jag inte riktigt gillat Demi Lovato o i denna filmen spelar hon prinsessan som frå lämna sitt hemland. Buh-Huh ;) haha
Men jag gillar Selena Gomez enooormt, tycker hon är så jäkla söt och en bra skådespelare! Absolut!

Och så har vi Wild Child som jag ska titta på nu, när jag är klar! Jag har sett den innan, har hyrt den! Den är jätte bra och jag har fått en bättre bild av Emma Roberts som skådespelare! Absolut! Och så är ju Alex Pettyfer med och han är ju för jäkla söööt! =)


Lite bilder;

Alex Pettyfer

  
Wild Child och Projekt Prinsessa


Jag i min nya frilla, det är mycket kortare i nacken! =)


Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback