NU RÄCKER DET!

NU RÄCKER DET!!!

Grattis, nu har ni lyckats att jaga iväg en av dom troligen bästa personerna som finns, en väldigt duktig tjej som verkligen går in för det hon gör! Hon älskar sina djur och har jobbat stenhårt med dom och med allt för att både klara av sitt liv och uppdatera oss!

GRATTIS, NI HAR JAGAT IVÄG HENNE!!

Fan va trött jag är på såna personer som trycker ner andra genom dumma kommentarer. "Som att hon är mallig för att hennes hästar gör sånt" Är som dumma på riktigt? Ja, hennes ponnisar är duktiga och litar fullt ut på henne!

Jag kan inte förstå varför någon människa kan trycka ner någon så mycket? Eller vänta.. JO! Jag kan förstå, men varför?
1, dom mår så dåligt själva och för att må bra måste dom klättra på andra för att komma upp!
2, dom är så avensjuka för att hon är så duktig med sina hästar!

Asså, jag vet att många suckar och klickar förbi nu när jag börjar gnata om sånt här men jag är så JÄVLA trött på detta!

STIG TILLBAKA I ER JÄVLA VRÅ OCH STANNA DÄR!

TILLBAKA OCH TYCK SYND OM ER SJÄLVA ISTÄLLET OCH LÄMNA PAULINA IFRED!!




Asså, jag är så arg så att jag kokar! Läste nyss om detta och jag vet inte hur jag ska förklara min ilska. Jag har nog bara varit så arg några gånger. Asså, jag skriver nu för att mina händer skakar om jag inte rör på fingrarna. FAN ASSÅ!



Och om jag får reda på att någon av dessa subborna bor nära mig skulle jag med nöje pressa dom mot väggen och säga dom sanningens ord...



Vi är alla människor med fel men ingen behöver påpeka och leta fel bara för att dom är avensjuka. En sak är kritik men att leta fel? HALLO?!



Nu ska jag lugna ner mig och försöka göra något normalt än att sitta här och gnata om några snorungar!



Men detta är inte allt, det är en person till som hackar på Anni. Varför? Vad är det som är så fel med Anni, hon har också underbara hästar och om man inte känner henne ska man absolut inte dömma henne!




Så, läs och begrunda! 0.0'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback