310110 - Söndag

Sista dagen i månaden januari.. Tiden flyger iväg! Ska bekräfta gymnasievalet idag, hur svårt är inte det egentligen då? Hallo, vi ska välja vad vi ska göra i framtiden.. Det gäller att tänka 'outside the box'


Det har hänt mycket, hade en hel del saker att göra.. Spontan Vinterdag tex ;)


      

Bilderna är helt oredigerade och dock inte världens bästa. Mitt objektiv (70-300mm) har ju inget bildstabilisator.. Vilket suger, men jag får bli bättre på det! Absolut.. ;D

 

 

Och så lite annat, hade BUS möte idag också. Roligt.. Haha!

Erbjöd mig att underhålla en Facebook sida för BUS eller fixa med inläggen på BUS-sidan på Bokes hemsida. Det händer inget och skulle tycka det var roligt att få skriva lite där.. Om vad vi ska göra. Vad vi har gjort samt lägga ut bilder.. Det ska bli grymt om jag får det, dock måste Frida visa mig men jag är ganska lättlärd, väl?

Jaha, känner mig lite besviken då Alle skrev på BDB att man inte kunde ha roligare än vad hon och Lisa har. Känner mig lite sviken! Ljög hon eller bara sa hon så? För senast jag hörde var det vi som hade roligt av alla, och ingen var bättre än vi två. När vi väl var igång. Jag förstår Alle, att hon inte vill vara så nära vän med mig men hallo? Det förändrar väl inte hur roligt vi hade? När vi lookade på EMD i markaryd eller når vi fjantade med Sanett och Litla? Eller när vi var på Malmöfestivalen..? Det känns som om allt det bara var tillgjort för hennes del eller nåt. Jag vill så gärna tro att vi fortfarande hade roligast ihop men nu vet jag inte längre..

Känns segt att skriva detta, sorry att ni behöver läsa och sega er igenom mina problem ;D Haha, jag är så tacksam att ni ens vill läsa! =)


Jaha, mera idag? Suger på Tomb Rider på SP2. Har fastnat och fattar inte hur jag ska komma vidare så ska nog försöka med ett annat spel.. Känner att jag behöver nya! Men va fan, sportlovet ska jag spendera några härliga dagar i Malmö stad och SHOPPA! ;D Ska bli skönt att slippa allt här hemma och få slappna av lite, har saknat Malmö. Har inte varit där sedan Augusti, känns som evigheter eftersom jag var där så ofta innan.. Men Men..


Mer kommer imorgon ;D




Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback