200110 - Onsdag

Haha, åh jisses. En sak som hände imorse, på vägen till skolan lyssnade jag på Rix FM i bilen och Fylking snackade om en bok. En bok som handlade om orgasmer. Hallo?! Jag och mamma satt och skrattade, det är seriöst inte normalt. Det var bilder och sånt i den, sa han!

Men sedan var det allvar och skolan var ok, vi hade besök av alla Furulunds program och dom spelade först 3 låtar, dom var faktiskt duktiga och bra =)

Men jag brydde mig inte så mycket om infot eftersom jag har typ bestämt mig för Vägga men jag ångrar mig nu!

 

För när jag och Alle gick till maten, hon gick med mig! För en gångsskull, så gick det ut en person och gick förbi. Jag blev så chockad att jag stannade och följde honom med blicken och stirrade efter honomHan gick där, så pass nära att jag kunde sträckt ut handen och rört vid honom.. Åh, MIN MIN MIN! Jag vill..!

Men men, han gillar väl bara blonda och smala tjejer! Det vet vi ju sedan innan.. *suck*

 

Blev även mycket av Per idag och vilken dag som helst skulle jag ha blivit glad över att se honom men efter att ha sett honom så var inte Per så intressant. Jag vet att många gillar Per men kanske inte så många honom. Men jag har ändå ingen chans!

Så dagen fortsatte och när jag kom hem fick jag en impuls av att börja rita. Gjorde en sur häst i skolan ;)

 

Den andra bilden är den jag håller på med, alla stödlinjer ska bort och detaljer ska läggas till. Samt skugga =D

 

 

Jaha, har även klippt och slingat håret idag ;)






Och så hade jag ju lite smaskigheter att dra upp.. haha! Jag ju faktiskt disskuteras ;)
Vi börjar med..


Alla våran älskade robert Pattinson som charmar oss gång på gång med sitt leende!

Nu sägs det att han har tagit en runda med Katy Perry, men hon nekar vampyrflörten och påstår att det aldrig hänt. Men skulle vittnen och bilder ljuga? Hmm..
Jag tycker detta är sjukt, först tisslas det att han och Kristen är ihop, att hon är påsmällen med hans unge. Sedan är han plötsligt homosexuell och sedan hetro igen då han dejtade och hade ett förhållande med Kristen.

Så sent som förra månaden hade han dumpat henne för sin många år äldre assistent Stephanie Ritz och nu helt plötsligt Katy Perry? Fan med, Rob. Nu får du välja, även om du är världens snyggatse man, eller vad han fick för titel. Jag tycker han ska hålla sig till Kristen, dom passar ihop. PÅ något sätt. Inte för att Rob spelar Edward och Kristen spelar Bella.. Känner inte ni det också?




Jaha, och denna lilla saken då? Endast 17 år fyllda och har redan kommit långt, men han gick för snabbt fram, tyckte iaf Taylor Swift!


Jaha, Taylor. Vad ska man göra åt pojkar som kanske behöver växa upp? Jag vet inte om du behöver mogna lite för det där duh?!
Taylor har ju 'lovat' att inte ha sex förräns han är gift, och kanske är han sugen på lite sex så att han går runt och friar bara så där? haha! Nej, det är synd om honom!
Han och Taylor Swift har synts som ett par efter att ha fastnat för varandra när dom spelade in filmen Valentine's Day och efter 3 månaders förhållande tar han fram en ring?! Vet ni hur det slutade? Taylor lämnade Taylor efter bara några dagar, hon klarade inte av honom. Han tränar visst på gym 2 timmar om dagen och har väldigt strikt diet. Men vad är detta? Sidor man inte visste om hunken?
Och hur känns det för lille Taylor när man direkt ser Miss Swift bredvid Jennifer Anistons ex John Mayer. Men Swift, du får akta dig. Du vet vad som hände med Jennifer, kanske var det bättre hos Taylor ändå?



Kristen Stewart och Nikki Reed?! Vänner eller kanske något mer?

Okej, nu har jag bara rykten att gå efter men ändå.. Kolla in Nikkis blick!
Aja, det är ju så att tjejerna fann varandra snabbt under inspelningen av Twilight 2008. Men wow, min första tanke var att dom hade Robert gemensamt, båda har ju nu tisslat med honom. Haha, Nikki innan och Kristen nu. Jisses, starkars Rob, dom går ihop mot honom ;)
Nej, men som jag läste idag kanske jag har fel. Dom har nog mycket mer gemensamt och jag vet att men kan älska någon som vän men vem vet vad Nikki menar när hon säger "-JAG ÄLSKAR KRISTEN STEWART!" Hmm?
Nikki dejtar ju redarsonen Paris Latsis!
Men Nikki och Kristen är inte fega med att visas sig ute offentligt, hålla handen är heller inget som skadar någon men vad säger dom egentligen om dessa spekulationer?


Och ett litet tillägg;


Bill Kaulitz, vad ska man säga om detta?! Lääääskigt!
Model för klädesmärket Dsquared2:s höst- och vinterkollektionen 2010/2011.


Känner mig som värsta kändisbloggaren, haha..


Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback