190110 - Tisdag

Gick till skolan utan problems ;) Haha, utan bekymmer men så får man det genast. AH, kan det aldrig vara nog? Räcker inte det med att jag kommer i andra hand? Jisses! Aja, jag gick vidare och det gör ni också ;) Fan vilken dålig humor jag har, är trött!

Engelska
NO
Musik - galen lektion, vet inte riktigt vad vi gjorde men jag och Angelica ägde alla andra! 0.0'

Maaaaat ;)

Svenska - övning inför nationella, en skrivdel och jag valde att skriva en novell om att man ska stå för dte man tycker. Inte kanske det bästa och lättaste att göra på 2 timmar men jag försökte. Slutet blev helt konstigt och jag vet att det skulle uppskattas av några men Maria är ju så jäkla petig, MED ALLT!!

 

När jag kom hem var jag halvt förtvivlad, kunde ju inte gå ut och 'rasta fläsket' (x]) för det jäkla vädret. Eftersom jag springer i skogen, för att ingen ska se mig, blir det ju inte så bra om jag är den första som går där. Usch och FY!

Men men, istället gjorde jag lite nytta och läste ut Ljudet av ditt hjärta galna folk! Galen människa, galen vampyr, galeb varulv och galen författare som kunde skriva såna mästervärk. Jag tror att dom kommer sälja lika bra som dom gör idag, många år framåt. The Twilight Saga berör människor, iaf mig!

 

Bokade biljetter till Avatar den 2 februari. Jag och mamma ska se den! Känns lite lustigt men vah fan? Det är min mamma och ingen gamling! Höhö..... x]

Ska bli intressant ;)



Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback