040110 - Måndag

Det känna omöjligt, 2009 känns så långt bort precis som 2010 gör.. Jag hade räknat med detta året som min och Bogarts år. Jag hade planerat massa, att vi skulle hoppa på träningar och även pay and jumper. Det gick så bra när vi hoppade en meter, helt utan problem så jag tänkte att man kanske skulle våga sig på lite högre hinder än 70 som jag har tävlat Missan i. Bogen var ju "lite" större än henne.. Men allt gick i stöpet den 10 december.. Usch! Vill inte tänka på det..


Men nyår var roligt! Mycket roligt, roligare än jag hade i K-krona förr-förra året xD


Dagarna släpar sig förbi och snart är det dags att dra upp till Hyssna! Får se hur det bli iår, förra året stannade jag hemma men detta året ska jag upp där och röja xD


Dagen klipp;






Tänkte egentligen gå upp och greja på berget idag, ni vet.. Fota lite snygga bilder och leka lite med kameran helt enkelt men så snöar det! PYTSAN! Får ta det imorgon istället :D


IMORGON BLIR JAG 16 =D

Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback