Nehe :(

Igen fotografering eller hästskötartjänst för mig idag, för mycket snö och grejs för att ta sig till tävlingen. Får väl gotta mig i att jag måååste ta mig in till Snappis på onsdag då dom har pay and jump och sedan den 24 ska jag ta mig in till Boke, dom har också pay and jump där! Har även kollat upp lite andraq tävlingar, Vicky och Åsa ska försöka ta sig till Perstorp (stavas?) nästa söndag istället och kan ju hänga med då ;D Roligt nu när säsongen drar igång igen, måste däremot testa mitt nya objektiv i ett ridhus. Tror att det blir kasst eftersom min blixt inte räcker till men få testa! ;D

Så ett litet schema på mina fototillfälligheter;

17/2 - Snappis    pay and jump

21/2 - Perstorp    ?

24/2 - Bokeslätt    pay and jump

17/3 - Snappis    pay and jump

4/4 - Bokeslätt    klubb.

14/4 - Snappis     pay and jump

12/5 - Snappis    pay and jump

6/6 - Bokeslätt     klubb.

9/6 - Snappis      pay and jump


Självklart kommer det vara pay and jump på Boke varje månad också men det är inget jag vet säkert. Kan ställas in och grejas. Samma sak gäller Snappis + att dom har ju flera klubbtävlingar och sånt också.
+ att snart börjar laget och då kommer jag att hänga med Vicky på tävlingar ju =D



Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Frida

Malin var inte säker på om det skulle vara pay and jump denna månaden eller inte pga väder osv.

2010-02-14 @ 17:24:58
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback