230210 - Tisdag

Seeeg dag ;) Läste ut boken Genom dina ögon och jag bölade! Jo, jag började gråta i slutet av näst sista kapitlet för att hon skulle dö men så ryckte jag upp mig under sista kapitlet och i slutet var jag så rädd att allt skulle ta slut igen men det ordnade upp sig och ja. Vandraren fick sin Ian i en annan kropp och Melanie fick sin Jared som hon hungrat efter så länge. Och ja, Jamie lever och slutet slutade lyckligt. Helt underbar <3

Började även läsa Vampyrens märke som jag fick när jag fyllde 16. Bra bok, än så länge. Lättläst så den är snart utläst och då har jag 2 böcker att välja mellan. Snabba Cash eller Jag överlevde. Troligen tar jag Snabba Cash, men jag vet inte.. Vad tycker ni?

 

Kvällen ägnade jag åt min hemsida som är klar, massa småpill bara! *suck*

 

www.MariaMattisson.webs.com (*KLICKA*)


Så bestämde vi kanske att bästaste Jonna skulle komma hit till mig så får se om hon grejat skjuts till idag (onsdag) sedan imorgon så sticker jag till Malmö. Trosdag till Lördag och så är dte BUS möte på söndag sedan och då ska  Frida visa mig med hemsidan! ;D


Maria Mattisson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback