15-210210 - Mån-Sön

Jaha, seeegiz xD Haha! Här kommer uppdatering om veckan;

MÅNDAG:

Ridlektion för Maria som blev till att vi red för Jessica. Arbetade mycket utan stigbyglar och jag nästan fasade för livet eftersom Bell har så fruktansvärt lång trav men det gick mycket bra =)

Hon var lugn och fin, en övning som jag gillade att hon lyssnade så bra på var att vi skulle galoppera, vända snett igenom och 3 meter innan bommarna skulle vi sakta av till trav. Gjorde först allt detta utan stigbyglar, jag var den ända! Men jag tyckte Bell lyssnade bra när jag inte hade stigbyglar. Men hon saktade lugnt av och lyfte fint på hovarna =) Så allt gick mycket bra!
Pauline fyllde 26 år. GRATTIS =D
Och så var i K-hamn och fixade pass =)


TISDAG:

Köpte min iPod Nano =D



ONSDAG:

Pay and Jump på Snappis, kassa bilder. Eftersom det blir så dåliga bilder på Snappis kommer dom att suga på Bokeslätt också! Usch.. Men det gick bra för Vicky =D



TORSDAG:

Spanska prov gick väl rätt bra =D
Började vid 10 då idrottslektionen var inställd!



FREDAG:

Först skolan, arbetade med Simon på hemkunskapen eftersom Miss Hermansson inte pratar med mig, hon hälsar inte ens. Jag har hälsat men hon svarar inte! Humf..

Sedan på kvällen var det filmmys med Emmy och Elli, först film "John Tucker Must Die" sedan jacuzzi badning =D Haha, hääärligt! =) Sedan var det en annan film "Girl's Just To Wanna Have Fun"

Tack för en mycket trevlig kväll! =D



LÖRDAG:

Låg i sängen och tittade på Säsong 2 av Veronica Mars



SÖNDAG:

Slapp hela förmiddagen med sista delarna av säsong 2, V-M.

Sedan datorn ;) Och så kom Erik Liljedahl (den 3e) Haha, han dom kallar 'Offingen'. Han skottade hela våran uppfart med grävmaskinen! Så nu har vi ingen snö, mycket trevligt =D



Har även fotat lite ju =D OBSERVERA att bilderna ikke är redigerade!




Imorgon är det ridning sedan fotojobb på bandyturneringen! ;D




Maria Mattisson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback