140210 - Söndag

Alla Hjärtans Dag, alla singlars mardröm ;D Haha, nej.. Jag skojar bara!

Men för ett år sedan var jag på bröllop, min kusin gifte sig för exakt ett år sedan! ;D Mycket trevligt!


Så fina ihop ;)  Saknar Iza redan <3

Idag har det varit slapp men en sak har jag gjort, JAG HAR GJORT EN HEMSIDA! :D Bara gjort grunderna, ska skriva all text och där kommer jag ju att lägga ut alla bilder och liknande. Asså, tävlingar och lite annat! Just nu är det inte skrivet något utan gjort en liten snygg bild och fixat designen..


Så ser den ut, Nice? Det står Fritidsfotograf högst upp!

Bild nr 1 är tagen från Hörviks hamn i Maj, nr 2 är från en tävling på Boke i sommras och bild nr är från laghoppningen på snappis i sommras. Nr 4 är från 20 dec på Champis, Åsas hund. Nr 5 är från Traktorpullingen i Juli tror jag det var (Black Spirit) och så sista bilden är från Hanö.

VAD TYCKER NI?

Mer har jag nog inte idag, det är snart slut på dagen. Imorgon ska jag fotas till passet, troligen också till mitt nya körkort och sedan är det träning för Maria Fieber.



Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback