120210 - Fredag

Skola, än en gång skriver jag samma sak.. Duger när hon inte är kvar! Jag vet att jag tjatar men jag vill bara att ni ska ha det klart för er att jag kokar över detta o jag intalar mig att någon kommer inse felet i detta!


Jaha, dagen gick fort.. På håltimmen skulle jag hjälpa André och Jesper med deras blogg men det slutade med att jag tog bort den (på deras order då). Hehe..

Sedan tittade jag, Emmy och Elli på V.D för dom hade missat gårdagens avsnitt.. ;)

 

Sedan när jag kom hem var det att fixa sig sedan bar det av till stallet för möte med BUS och sedan restaurang. Årsmöte då, myckey trevligt.. Snackade mest med Sam, är ni förvånade? Haha, men Sam är mycket trevlig, kompis från ridlägret i sommras och ja.. Sam är som han är och jag är som jag är.. Han var nog mer mogen är jag var ;) Iaf under bilresan men är ni förvånade? Jag satt bredvid Jonna! Haha!

 

Jaha, åt lasange, mycket mycket gott ;D Haha, åt där i sommras tror jag det var och då åt jag också lasange!

 

Jaha, bilder?




Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback