100210 - Onsdag

Datorn hängde med till skolan och det var ju bra för Emmy och Elisabeth eftersom att dom ska dansa till One Step Closer av Linkin Park och det råkar ju vara så att jag gillar dom så jag hade den låten. Ja, den blev sönderspelad och jag har lärt mig hela deras dans till den ;D

 

Och så gick det bra med Joakim och min dator, fredag ska den med igen och allt ska upp på tavlan igen. Denna gången vet jag ju hur man ska göra. Tack vare Tim som fixade det! Han är en ÄNGEL!

 

 

Fotade även, bilder kommer imorgon!

 

Dagens låt;





Maria Mattisson

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Den är grym :D

2010-02-11 @ 21:33:03
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback