070210 - Söndag

Ännu en vecka har gått som jag inte har bloggat men allvarligt, jag har inte varit sugen. Har också börjat att försöka lägga mig vid 11. Vilket gör att jag knappt har tid med att blogga.. xD Men här kommer hela min vecka;

 

Tisdag;
Skolan först men sedan bio med mamma. Såg Avatar och jag måste säga.. FILMEN ÄR UNDERBAR! Asså den är så sjukt bra, bra grafik och bra handling.. Snygg kille också ;) haha, döm mig för fasiken inte nu. Jag tycker han är snygg PUNKT ;D Haha.. Men filmen får 5 av 5 toast =D


Onsdag;

K-stad med Elli, Emmy och Elisabeth. Mycket skoj. Shopping och så åt vi Kina restaurang, buffé. Mums.. :D

Sedan åkte Elisabeth och då gick jag, Emmy och Elli o såg Snabba Cash. Den filmen var inte så bra, konstig handling och helt konstogt filmat. Dom höll inte kameran still eller nåt.. Känslolös, lite så.. Men köpte boken på stationen så ska läsa den, då kanske man uppskattar filmen? Har något läst boken?


Torsdag;

Skola och seg dag! Fick en boll i ansiktet av Andre så ögat svullna upp.. Usch! Sen så kaxa Tobbe vid skåpen så jag höll på att bli galen! Hallo?!

 

Fredag;
Jag duger visst när hon försvinner? Humf..

Men det var en lugn dag tills en idiot fick för sig att öppna dörren till hemkunskapsalen och kasta in en snöboll! Tror dom siktade på huvudet men fick den på armen istället! Suck, när fan ska dom växa upp?

 

Lördag;

Fanny hörde en av sig och ägaren till valacken hade inte heller gjort det, hallo?!

Så Elof kom och vi spelade, fan va duktig han är! Men jag spelade efter han och kom nästan lika långt. Jag satt tills klockan blev halv 11. Då var  jag för trött och tittade på TV istället!

 

Söndag;

Slapp med Tv-spel och Tv ;D Och så nu på kvällen gjorde jag ut mitt Ordkunskapshäfte och skrev klart mitt PM och julen. Valde att skriva om kristendomen och dess jul ;) Sugit!

 

Jaha, nu kommer lite bilder ;D Klicka på dom för att se dom större! VARNING; Kass upplösning!

                         

Så, det var min blogg för idag..



Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback