Weird Dream

Jag hade en sån kontigt dröm inatt att jag faktids trodde den var san. Helt sjukt!

Jag drömmde att vi var iväg på nått motell och att jag råkat slänga den nya mobilen i golvet. Och att skärmen sprack och hade panik. Pappa var så arg och helvetet bröt loss för försäkringen hade inte börjat gälla. Helt sjukt!

Så idag när jag vaknade tog jag tag i mobilen direkt. Fy fan säger jag bara! Usch!
Så rotade fram hela lådan med massa olika skydd till skärmar osv som pappa hade o satte genast på en sån. Jag har varit så rädd att jag skullat tappa den. Det gjorde jag ju med den förra HELA TIDEN! Jag har inte tappat denna ny än, *Peppa, Peppa, Ta i trä* eller repa den! *Peppa, Peppa, Ta i trä*

Föresten, för er som inte vet så fick jag en Sony Ericsson Xperia x10 Mini Pro:


Btw, Dagens låt: Mikrofånkåt med September


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback