Sanett




Sanett

Första gången jag mötte denna under bara ponny var någon gång i Mars 2008, sista gången var den 17 augusti 2009, dagen innan du fick galoppera in i nästa värld.

Älskade Sanett, vi har haft så mycket roligt under den tid vi har varit tillsammans. Du, jag, Alle och Litla. Alltid vi..
Jag älskar dig precis som om du vore min egen lilla ponny, jag älskade att pyssla om dig. Pussa din mule (bara när den var ren ;)) Din "röst" när du pratade om dina Moll, ipplen och gläs. Det fick mig alltid att le, du fick mig alltid att le. Förra sommaren fick därför ett hemskt slut, dagen innan vi började skolan fick du gå vidare. Det var det bästa för dig, älskling, men jag kan inte hjälpa att jag önskar dig tillbaka. Men du är i bättre skick nu och precis som jag skrivit innan kan jag se dig galoppera mellan en brun häst och en fux. Jag älskar er Sanett, Pauline o Bogart. Jag ser er när jag sluter ögonen och igen av er har ont, ingen av er är stela eller har låsningar. Alla är så fina, med dom fladrande manarna och vajande svansarna svävar ni fram över dom gröna fälten i perfekt harmoni. Jag älskar er så mycket att det gör ont..

När jag skriver detta fäller jag en tår som troligen bara är början till flera, när jag tänker på er somm friska kommer dom fram. Jag kan känna närvaron av er alla 3.. Ni finns där, redo att hjälpa mig när det börjar bli dåligt..


Sanett *25-5-1980 - †18-8-2009

Mister Bogart *23-6-1996 - †10-12-2009


Pauline *15-2-1964 - †8-4-2010


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: okj.

2010-08-19 @ 12:04:30
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback