Norje Boke

Hästarna fick vila idag, jag spenderade min dag först med att plocka upp kräftburarna och sedan bar det av för att kolla hur det var i Norje Boke.

Det blev mycket skratt, film och fjant =) Som vanligt ;D
Sedan gjorde jag något som jag inte trodde att jag skulle göra, något som jag inte har gjort på många år (typ 100). Jag och Stina hoppade en stor HAGE med 22 rutor. Snacka om träning men det var jätte roligt så har nu lite halvömma fötter ;)



Av någon anledning gick vi bak på baksidan och fick syn på poolen, det var ju kanske inte det renaste vattnet om vi säger så.. ;D



Fick sån lust att skyffla i Oscar så jag knuffade i honom ;D


Detta var poolen för några veckor sedan;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback