In the head of a pedofil

Sitter just nu och kollar på Oprah och hon pratar med pedofiler och jag sitter hemma och är så äklad att jag känner att jag vill spy. Dom sitter och säger i TV att om tjejerna, nej BARNEN, hade sagt nej så hade dom slutat! Vilket bullshit! Och så säger den ena att han skulle kunna sitta i ett rum med massa 14 åringar utan att göra något alls. Va fan? Ska man tro på att dom har blivit bättre bara för att dom har blivit satte i fängelse?
Det ena äklet hade fan börjar att leka med tjejer när han var typ 12 och han hade haft oralsex med en 10 åring när han var 13. What?! Jag är så äklad av att se på dom, dom intalar sig själva att dom är bäst och känner att dom har makt när offren gör som dom vill eller som han som hade oralsex med 10 åringen när han själv bara var 13. Han sa att han kände sig som en kung när hon fick en orgasm.
Många offer tror ju att det är deras fel också, det  är hemskt och sjukt och att dom inte vågar säga ifrån. Den ena mannen hade hotat ett av offren med att om hon talade om det för sina föräldrar skulle hennes pappa slå henne! Vem hade då velat gått hem och berätta?

En annan sak jag hörde från Per, ingen ni känner, var att 5% (eller vad det nu var) av dom anställda på ett företag slår sin fru/barn eller gör övergrep mot sitt eget eller andra barn. Tänk det.. Om man är 30 anställda så är en person en sån person! Man börjar ju fundera då på vilken av dessa personer som är sån!

Hela det här med att vuxna ska förgripa sig på barn är en sak som bara egentligen är ett påhitt. Jag tycker det är ett sjukt påhitt som alla bara följer för att dom tror på det.
Sedan är det en sak att titta på barn än att röra. Titta på bilder är helt ofarligt men att sedan börja röra är det farliga. Det är precis som att titta i porrtidningar är helt ofarligt eller att titta på andra kvinnor när man är gift är helt ofarligt men om man börjar tråna efter dom det är då det farliga startar!
Jag säger inte att det är okej att lägga upp massa bilder på barn utan dom jävlarna borde hamna i fängelse dom också! Vid 15 går gränsen, det är inte okej att våldta när offren är över 15 men man får ju ha sex lagligt när man är över 15 och med vilka man vill men själva "barn" titeln försvinner lite där men egentligen gör den ju inte det förräns man är över 18. Dock så är det inte så mycket liv om våldtagna 18 åringar, inte så mycket snack om olagliga bilder utlagda. Många tror nog att dom går med på det men det finns många utsatta 18 åringar också.
Men om det är OK att hitta en bild på en naken 18 åring i sin mans låda för att man tror att hon har gått med på det men det är inte OK att hitta en bild på en naken 13 åring? Tänk om 13 åringen ville och 18 åringen blev tvingad? Eller lurad?
     Sånt är hemskt och det är ingen som vet hur gamla tjejerna är i porrtidningar, man kan se äldre ut än vad man är! Den som männen ligger och smeker sig själva framför kanske inte är en 20 åring utan en 16 åring?

Jag tycker allt är sjukt, alla som ens närmar sig någon när den personen inte vill borde hamna i fängelse, inte bara dom som är på barn! Alla ska ju vara lika värda och är inte straffet längre för någon som har haft sex och förgripit sig på en 13 åring högre än när offret är 25 kanske?
Jag ska inte uttala mig om det då jag inte kan straffen men jag har för mig det...



Jag behövde bara skriva av mig lite och om det är oförståligt eller inte hänger ihop på vissa ställen är det för att jag är så äklad och så.. Det är fan hemskt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med dej i allt du skriver! Det är helt sinnesjukt! Man ska inte göra skillnad på en 15åring eller en 18 åring tycker jag. Förstår inte hur pedofiler tänker!

2010-08-07 @ 19:04:48
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback