280810 - Lördag

Idag fick jag tummarna ur röven och är stolt över mig själv! Haha, är rätt glad även om katten väckte mig vid 11. alldeles för tidigt, men då fick jag halv panik. MIN MEDICIN! Det jämnade ut sig tillslut iaf ;)

Men jag städade idag sedan lagade jag en 3 rätters middag till farmor och mig =)
Var även ute o fota lite idag men orkar inte ladda upp dom. Kommer senare..





Skillnad va? ;D


Förrätt: Avakadoröra med räkor och rom


Huvudrätt: Kyckling grya typ, mango chukney (?), paprika, lite grädde, lite curry, salt, peppar, kyckling, cilli och så Samalolek (?)


Efterrätt: Glass med pärsikor + kola o chokladsås

Imorgon ska jag damsuga rummet, ordna bland filmerna i bokhyllan, rensa skåpet i badrummet och så göra ordning i garderoben :) Så att mina nya kläder kan få komma in. Ligger just nu på en stol utanför ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback