270810 - Fredag

Helt slö i hela kroppen, har bara legat framför TVen och spelat PS2. Skitkul, dock tror jag att jag har fastnat nu! Lite tråligt :(
Sedan har jag käkat medicin och så lite macka med rödbetssallad på, mums. Sen kom farmor och gjorde lite mos och så åt vi köttfärslimpa =) Fast imorgon är det slut på detta, hade ju bestämt mig för att tycka synd om mig själv i 2 dagar ;) Så imorgon ska jag laga mat till farmor och farfar =)

Sitter just nu och tittar på Nakna Pistolen (1an och 2an) men en übersöt katt liggande bredvid mig i sängen. Och eftersom att dessa (GAMLA) filmerna kan va lite sega ibland startade jag upp Photoshop och tänkte på det Fanny visade med klonstämplen och letade upp den bilden jag har på Freja. Islandshästen som jag red förra sommaren! Jag lekte lite, tog bort staket och flugor. Bilden är även beskärd!
Här är resultatet:


Vad tycks?

För er som kanske missade det förra sommaren så var jag med Alexandra hos en som heter Johanna i Lörby. Hon rider till islandshästar och föder upp o säljer. Driver även avel med Norsk Lundehund =) Så söta!
Freja tog hon in då hon behövde ridas till för försäljning typ. En isis i grövre modell, vilket passar mig =) Mycket mysig och trevlig häst MEN hon var ju inte den piggaste ;) Red henne några gången, var även en annan tjej som också red henne. Freja såldes tillslut och åkte upp typ genom halva Sverige.  Hon är 11, brunskäck och som sagt, hur mysig som helst men slö är hon ;) Haha.. Söta Freja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback