250810 - Onsdag

Usch, skitdag! Idag orkade jag knappt upp ur sängen. Var så jäkla trött! Sedan när jag kom på bussen mådde jag så dåligt att jag bara ville spy! Sedan la det sig när vi kom till Norje Bro men blossade upp igen när vi kom till Pukavik så försökte bara hålla mig från att spy, sedan fick jag en V-tablett av skölsköterskan sedan åt jag 2 frallor i cafeterian å sedan var det mycket bättre. Tills eftermiddagen när jags att på tåget hem, då kom det tillbaka!

Vi hade svenska på morgonen men våran lärare var hemma då hon hade trillat av hästen. Våran vikarie kunde inte göra något då vi inte hade fått böcker eller annat. Så den ställdes in. Sedan satt vi i typ 2 timmar innan det var dags för livsmedelshygien. Och man blev äklad av den lektionen, fy fan, det finns massor av bakerier. ÖVERALLT! Så efter skolan tog jag mig till apoteket och köpte handsprit ;) Så fin i kanten jag har blivit!

Det var sedan mat, stroganof, sedan matte. Matteläraren, Ingemar Ljungqvist, liknar Bosse bildoktor jätte mycket. Men matten gick rätt så bra, fick göra ett prov. Halv svårt och jag som inte har räknat matte på heeela sommaren var kass!

Kom hem och kolla lite på TV och nu på kvällen har jag bockat av min dagliga tillsyn på Las Vegas och sedan har jag nyss plattat mitt hår och kollar nu på fångarna på fortet. HEJA FOTBOLLSLAGET :P

Träffade btw Erik Fritzell igår på stationen. Haha, gick förbi han o han ba: "Känner du inte igen mig?" och min tankte var bara; "WHAT?!" skakade därför på huvudet. Jag hade sett honom innan, jag kände igen honom men trodde det var från skolan sedan sa han Hanö och jag  visste vem han var. Haha, där trillade poletten ner! ;) Men så stod och snacka i säkert 15 minuter eller något tills bussen kom ;) Han är trevlig, Erik, Haha. Han är bättre när han är nykter och påklädd ;D Haha! Fråga inte!

Lite kris också, hittar just nu inte mitt 8GB minneskort. La det på bordet igår och idag är det borta. Fy fan! ALLT FÖRSVINNER FRÅN MITT RUM, HELT SJUKT!!


Här är iaf en bild på mig, helt oredigerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback