240810 - Tisdag

Lite onödig dag men nyttig =) Bekantat mig med klasskompisarna lite. Mika och Robin är några sköna personer, även Simon samt "de 2" som jag måste lära mig namnet på :P Men vi var iaf på Kastellet och gjorde lite grejer som 3orna på HR hade fixat!

Här är lite bilder:

Lollo


Daniel - lärare (kök)


En från B och 2 från A. Tugga kex och vissla


Resterande, Simon från B. Publik


3or förberedde. Bära bricka med 3 liter vatten.


Smaka kryddor.


Smakning


Ankare.


Emma :P


Vem kan ta snyggast foto?


Sista bilden som är tagen av Emma.

Nu ikväll klippte jag allt gräs och satt sedan och såg på Fångarna på fotet, har även duschat. Sedan så gick jag ner i källaren och gissa vad jag hittade där?! Det var 3 ENORMA spindlar som satt på väggen. Och jag menar inte små! Jag menar, typ 7cm i diameter. Trodde jag skulle skita på mig! Fan va äkliga dom är!

Ska sova nu, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback