200810 - Fredag

Andra skoldagen gick faktigt bra, var även hos sköterskan för hälsokontroll. Ser sämre på höger öga och hör sämre på höger öra. WHAT?! Kan det vara för när jag vurpade baklänges? Har ett typ fett ärr i bakhuvudet där jag ikke har något hår.. Inte jätte stor fläck men ändå en liten ;)

Vår idrottslärare, Ola, är lika grön som vi. Också ny på skolan! Jag ska fråga om han kan ge mig något extra att göra för min rygg, för att den ska bli starkare. Tyckte sköterskan också!

Ville ha mya block så köpte massa idag samt 2 pärmar och lite annat smått som är bra =)

Har faktiskt fått en bra kompis, Emma Lindahl (vet inte riktigt hur hennes efternamn stavas), hon är från Ronneby och vi trivs med varandra. =D

Klockan är typ 22.00 och jag vill bara sova, ändå sov jag lite när jag kom hem.
Allt är bestämt tills imorgon och jag ska gå upp 8 sedan går tåget 09.52 till Malmö stad =D Allt är snart packat och klart, så goodbye Hörvik, Hallo Malmöfestivalen ;) Jag och Matte mot världen! Besök honom också; http://Mathewdante.blogg.se



Dagens video: Klicka på länken!
Jag tycker att dom gör en bra sak av deras situvation. Det är bra att man ska kunna utöva det man älskar även om man har de handikappet =)

http://video.se.msn.com/watch/video/fotbolls-vm-for-blinda/1nkurjhse


Kommentarer
Postat av: Mathew Danté

Oj, här länkad det till min sida ^^ Jag har aldrig änkat till någons blogg, inegt ajg tänkt på :O



Men det ska det bli ändring på nu :D

2010-08-22 @ 17:16:58
URL: http://mathewdante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback