170810 - Tisdag

Puh, 2 dagar tills skolan börjar! HELT SJUKT! Jag börjar gymnasiet.. That´s crazy!

Jag är nervös över bussturer, skolan - hur det kommer bli med nya klassen. Som tur är känner jag redan hon som ska bli våran mentor. Firade midsommar tillsammans med hennes familj och 2 andra =D Så det ska bli roligt att få träffa henne på heltid ;D Haha
Jag tror inte att det är så illa faktiskt, gäller bara för mig att le och hålla humöret uppe hela dagen. Inte bli sur eller frustrerad över något men just nu verkar det lugnt. Elin Bengtsson (http://elinessemess.blogg.se/) har frågat om jag vill göra en ny design till henne. Det var jag som gjorde den förra så ska se om jag kan få det till att bli en annorlunda stil nu! =)
Här är den förra jag gjorde, fast tänk bort Copyright-texten!


I helgen är det Malmöfestivalen med Mathias (http://mathewdante.blogg.se/) och RIX FM ;D YaY

Lite artister som kommer dit;
Apollo Drive
Broken Door
EMD
Eric Saade
Erik Grönwall
Erik Hassle
Love Generation
Ola
Ramsells
Rebound

Så det känns ganska bokat men så självklart är det ju festivalfeber som gäller. Massa onyttigheter, karusellåkande och shoppande i stånd och affärer! Haha, grymaste veckan i hela Augusti är Malmöfestivalen.
En annan rolig sak är ju SM i TP i Septemberi Höööööörby. Tycker Mathilda och Patrik kan komma upp (för dom) dit så att jag kan få träffa honom! Efter denna veckan känns det som om jag känner honom ;)

Snart sova.. Helt sjukt vad tiden går. Idag har jag rensat bland massa bilder och så har jag tittat på lite TV =)
Mycket teknologi jämfört med igår då jag klippte gräset. Haha, var typ 5 år sedan eller nåt som jag körde åkergräsklipparen så det var lite ovant i början med sedan gick det MUY BIEN! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback