Mopedsafari

070410


Det började med att jag körde till Preem och tankade + köpte olja sedan körde jag o Elof bort till Fritan där vi väntade men inga andra kom så det blev jag, Elof, Lina, Alexander, Mathias, Alexander och Pontus. Vi bestämde oss för att köra mot Karlskrona så vi gav oss av o stannade i Ronneby för att äta. Det tog cirka 4 timmar på mopederna men då körde vi i typ 40 km/h. Man var lite stel i benen o hade lite ont i rumpan ;) Haha!
Men vi ställde mopparna och gick för att äta. Vi åt kebab ;) Hehe, snacka om att den såsen var stark! :)
Sedan så mådde Victor inte så bra så han fick ringa hem så att dom skulle komma med transporten och hämta honom o moppen. Och när vi väntade, gissa vilken jag såg? PHILIP MELLBERG! Han har verkligen förändrats, men jag kände ju igen honom snabbt. Melle.. Jisses, vad längesen det var! Man blir helt nostalgisk när jag tänker på hur vi lekte sagan om ringen bakom dagis i Hörvik och hur jag ville få honom att dans på alla discon.. Haha ;)
Men när Victor hade blivit hämtad så körde vi till Ö&B för att Pontud skulle köpa överdragsbyxor ;) Jag köpte en film, hehe.. Har redan sett den men köpte den iaf då den är bra. Eden Lake.

Sedan körde vi Karlskrona och fikade på McDonald's innan vi körde hem. Vi var tillbaka på fritan vid 7. Vi körde vid 10 och var hemma vid 7. Ont i ryggen och nacken hade man ;)


Men det var sjukt kul, speciellt den där slingriga vägen i skogen. Det  var uppför, nerför, uppför, nerför samtidigt som den slingrade sig åt höger o vänster. Första gången körde jag lite osäkert o sakta i typ 40 men på vägen hem var jag först och då hade jag full gas och det pirrade som satan sedan blev man lite yr ;) Men rióligt var det! Haha!

 

Vi ska göra om det och alla som har en moped MÅSTE följa med, det är sjukt roligt!

 

Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Louise

jag ska med nästa gång! :D



kommer i håg det där om melle , haha (;

2010-04-10 @ 11:26:56
URL: http://louisestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback