Inga namn

Dålig uppdatering, kommer i helgen! Med massa bilder fråm Pay and jump!

XX och YY sa att jag var omogen över att ha skivit deras namn här på min blogg. Jaha? Namn?
Aja, men uppdateringen kommer i helgen! Och jag är omogen som nämner namn på en internetsida. Alltså, detta är en blogg där jag skriver om min dag som har gått! Namn som namn.. Det är ändå inte så jätte många som läser. Det verkar inte ens som om XX eller YY har läst själv.. Men men! Hehe.. Jävla omogen situvation! Säger inte att jag är mogen o normal. Vi är lika dumma båda 2 som håller på med detta men jag är inte sur på XX men lite på YY men men.. XX säger ju att hon inte heller är sur på mig men hon visar det inte..

Vänta? Är jag omogen som skrev att det är 2 tjejer nu? Hmm.. Dom eller man kanske ska kalla det "den"?
fast det är ju sjukt taskigt.. O så en sak till. Det där om att flera än jag ääälskade Bogart mer än något annat!

Visst jag säger inget annat, bara 2 eller typ 3 personer som jag vet gjorde det. Men då ställer jag en fråga till denna personen. Var fan fanns ni/du när han hade ont? Var fanns du/ni när han blev dålig i benen för första eller andra gången?
Jag satt inne i hans box i 2 timmar o pratade med honom när jag fått höra att han inte hade mycket kvar. Och detta var 3 månader innan han fick somna in. Var va ni när han behövde röra på sig?
Vem var det som gick med honom? Jag.. =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad jag har uppfattat det som så var det en del som verkligen gillade Bogart, men jag såg ingen som älskade honom som du gjorde! Det kallar jag att ställa upp! Att ta hand om honom fast han inte kunde ridas, du pysslade om honom som vanligt, kanske ännu lite till eftersom han inte fick den uppmärksamhet som han fick när han gick lektioner, du gick promenader med honom för att han skulle bli bättre i sina ben, osjälviskhet och vänskap kallas det, inte bara en speciell ridskolehäst, utan en vän, din vän.

2010-05-01 @ 19:01:58
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback