Dell Vostro = Krasch

Min dator har kraschat och jag skulle typ skaffa skivor eller en extern hårddisk typ i helgen eller liknande och så ska det bli typ dåligt väder eller nåt så tävlingarna skiter sig! VAFAN?! Vill Gud staffa mig på nåt sätt?
Om hans budskap är; "Du är värdelös och kan inte behålla något" så har han gjort det klart! Fan, 3 hästar.. Nu min dator med alla bilder och så CANCER?! VAFAN?! Inte jag som fått cancer!

Vi i helsike ska vi göra om den är ärftlig?! Vad i helske ska jag göra om hon dör? En begravning till efter en cancer-sjuk? Jag orkar inte detta mera.. 3 älsklingshästar, nu denna *XX* och om mina bilder inte går att rädda då sjunker jag ner i ett svart hål! JAG DÖR!! Fan va jobbigt asså!




Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Matida

Stackare =(

2010-04-16 @ 21:31:53
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback