230410 - Fredag

Jaha, jag måste ursäkte mig om det blir något fel när jag skriver för jag har ett stoooort problem när det gäller det! Okej? Det är min dator!

Men dagen har varit bra! SO prov som gick rätt bra faktiskt! Tror att jag är nöjd!
På HKK:n så gjorde jag och Alexandra muffins med banan och chocklad! Mycket goda! =)

Efter skolan körde jag till firman och där pratade jag med pappa. I tele då! Han sa att allt var räddat på håddisken och att ingmar skulle komma med den. Jag börjadee gråta o satt o grät, fan va glad jag var! Dock finns nu ett problem kvar! Nedersta raden tangenter är flyttade. Z är på tangent X och X är på C.. Alltså är det inte riktigt rätt och man måste hela tiden tänka ett steg åt höger!
Inte så roligt! Men jag ska registrera datorn hos Dell och där kan dom fixa det! Jag har ju en Dell Vostro 1510.

Hyrt skräckis idag; Babysitter WANTED

Ska äta lite Marabooooou nu o sedan blir de till att att sova då jag troligen inte kommer få så mycket sömn imorgonnatt. Det är Mini Ridläger på Boke o jag ska ju sova där o helt sköret ;)

Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback