140410 - Onsdag

Onsdag, onsdag, onsdag..    Rätt nöjd med dagen!
Blev ett ordentligt samtal med Alexandra om hästar, men det är ju alltid något? Och det kändes skönt, tror att hon också uppskattade det =)

Sedan var det slöjd och jag gjorde min första tärning. Nu ska jag bara banka in prickarna och göra klart den andra jag också ska göra. Fast innan jag bankar så ska jag testa statestik. Pratade med Elof om det och fick ett bra svar och en lösning!

Efter skolan var det hem och fixa Anna och Birgittas bilder sedan när mamma kom gick hon och jag en runda på berget! Upp för radar och ner genom skogen, fel håll enligt mig! Det blev mycket jobbigt och nästan högst upp så började mina vadmuskler att svika mig! Shit va jobbigt det var..

Hmm, väl hemma hjälpte jag mamma på datorn sedan äta äppel och så TV. Drömmen om Italien och Grey's Anatomy. Det är ju nya avsnitt nu samtidigt som jag tittar på det när repriserna går på vardagarna vid 17:00 på kanal 5.

Duschat nu och ska sätta in moppen i garaget sedan ska jag sova, nu innan 11 och så upp vid 8 imorgon, skönt att få sova ut lite. Sedan i helgen är det tävling i Råby och jag är fotograf ;)
Ska försöka rensa Snappisbilderna också!

 

Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha jag tittar också på både nya och repriserna av Grey's :D det är ju bara så bra!

2010-04-20 @ 20:51:46
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback