130410 - Tisdag

Jag vill ha lite Credit för vad jag gjorde idag ;) Haha! Jag tog saken i egna händer, MISSTOLKA INTE! ;D Haha!
Men jag tog steget och pratade med Alexandra, vi hade ett riktigt samtal.. Hehe, fick iaf reda på att hon vill fortsätta att ha roligt med mig och hon visste typ inte varför vi inte pratade. Men jag ska nu försöka ta tag i henne och se om vi kan hitta på något. Försöka hitta tillbaka till varandra, lite iaf.. Men hon lämnar ju inte Lisas sida så ja, försöka går jue alltid!

Nu till något roligare, jag har bestämt en sak! Jag ska sätta upp en lapp på typ Spar eller någon annanstans. Tänkte skriva om någon hade en polle som behöver skötas om eller ridas. Känner lite nu att om jag inte gör någonting åt min ridning och hoppning nu (hoppar HÄST lite högre.) Hoppar redan ponny på lite högre höjder ;)
Men en häst att sköta då det inte finns någon här hemma typ. Åsa har ju bara ponnysarna hemma då hon snart ska skicka iväg Missy till inridning! Ska gå in på blocket och kolla lite först ;)

La in designen till Elin också och har fått frågor om foton av 4 personer nu så jag har att göra framöver.. ;)


Vet att man inte ser så mycket eftersom det står Copyright över bilden men jag får göra så ;) Vill ni se den större gå in på Elins blogg; http://Elinessemess.blogg.se.


Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Fanny

"5-6åringar räknas som unghäst ;) Hehe, Frida hade problem med honom när hon red honom!

Hehe, vänta till du kommer till ett privatstall så ska du få känna på riktig hästskötsel.. Det är mest slit på Bokeslätt med mockning och allt.. ;)"



Sv: Haha ok då red jag typ min första unghäst ;P Tinkern räknas knappt då jag bara satt på honom typ. Frida i min ridgrupp eller? Jaså? =P NYFIKEN :D

Äsch jag tycker Boke är helt ok :D Mockningen går ju snabbt, vi är så många =P sen är det ju mycket göra iordning hästar inför lektioner och handikappsridning. Idag hade vi exempelvis elever från Furulundsskolan som skulle rida, de fick åtta hästar och de var 18 st som skulle rida.

Piccolo

Clever

Clements

Rocco

Rodrika

Missan

Scott

Ritchie



Det var superkul =P

2010-04-14 @ 18:08:03
URL: http://lindelou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Det har hänt något med min blogg, så jag kan inte logga in eller något, så nu har jag fått starta en ny, jag hoppas värkligen att det inte kommer vara jobbigt för er, men ingen av mina gammla bloggar fungerar längre, kan inte logga in. Så jag hoppas ni följer med mig över till URL vickysutbildning.blogg.se

Kram

2010-04-14 @ 21:26:54
Postat av: Matilda

Okej det kan jag väll göra =)

2010-04-14 @ 22:40:11
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback