150909 - Tisdag

Det var nu ett tag sedan, förlåt! Har bara varit lat och så fick jag nog den löjligaste komentaren EVER. Haha! Ni skulle läst den, snacka om desperat!  Det är visst någon som inte fattar att jag verkligen skiter i henne och inte vill! A L D R I G ! Fatta det är du snäll!

 

Okej, har skit ont i rygg och ben efter gårdagens träning.
Först sprang jag 3 000 meter på idrotten men strechade efteråt så det var de inte men sedan var det träning för Fieber och då var det bommar vilket betyder att det var till att höja stiglädren och rida jockey-stile. Jobbigt som satan! Usch, vilket träningsvärk jag har idag och ryggen den ömmar men annars mår jag jätte bra! H e h e !

Dagen började seeeeegt, ont som satan hade jag imorse men det gick faktids rätt bra annars ;) Hehe, men när jag väl kom till skolan gick allt snabbt och nästan smärtfritt! Svenska provet gick rätt bra, enligt mig =D Sen gick dagen snabbt och efter skolan körde jag till preem och fixade mer pengar till mobilen innan jag stannade till hos mamma och pappa en liten stund. Skulle sedan köra hem men fick se Ellis moppe på Extra så jag stannade till där och körde med dom hem.

Väl hemma städade jag rummet innan jag gick ut och fotade Felix, asså 93 bilder på 8 minuter. Jag känner mig ibland lite onödig när jag tar så många bilder ;D Haha


Just nu tittar jag på lite inspelade saker och skrattar just nu, är en rolig reklam med Erik och Mackan (Hål i väggen) HAHA!!!
Mamma och pappa körde på det där mötet och jag e själv. Ska nog äta lite sedan ska jag sitta på s.s. Kanske ladda upp lite bilder på BDB. På Felix'en <3

Skriver nog imorgon också..   Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback