020909 - Onsdag

Här kommer lite längre..

Skolan gick då bra, tyckte jag!
Förutom tyskan, eller ja. Innan tyskan då Svenne höll på med att jag hade smällt. Jag sa att jag hade trillat med den på uppfarten, då vi har lösgrus och ja det blev deras samtalsämne! *suck*

Men sedan när vi hade slutat och kom ut satt Viktor och Sune där ute vid mopparna och när jag gått fram till min moppe kom han tassande (sune) och frågade om han fick testa att köra. Jag sa vet inte.. Han kan ju köra iväg lixom. Inte bara vara här på parkeringen som han sa utan han kan ju köra iväg och jag litar inte på honom så mycket att låna ut den och självklart sa Alle att jag skulle göra det! *dubbel suck* hon vill ju inte låna ut sin men jag ska låna ut mig. Det är bara jag, pappa och Mathias som har kört den. Förutom dom som körde den innan vi tog hem den!

Men iaf, han fick inte testa. Jag körde hem och satte mig vid datorn. Fick ett SMS där det stod att mitt paket från CDON.COM fanns på Preem och jag och mamma skulle ändå in till Stan för att hämta kinamat. Mums..

Så vi hämtade den, min älskade böcker har ju då kommit. Twilight serien och jag vet att jag är seg men priset sjönk lite och då slog jag ju till! Jag har ju redan läst dom en gång men ska göra det igen och sedan funderar jag på att skaffa dom på engelska men får inte slösa för mycket pengar. Måste ha råd att köpa en Förbygel eller en Martingal om jag ska tävla Missan eller Bogart något mer.. Vet inte men jag tycker det är bättre när jag rider Bogart med en förbygel. Han slänger inte så fruktansvärt med huvudet då och i hoppning tycker jag att det är bättre men det kanske bara är jag?

 

Men vi åt vår Kina mat hemma och sedan har jag gjort Svenska och Engelska läxan xD

Nu ska jag titta klart på The Bourne Ultimatum men min lilla älskling Matt Damon <3

 

Har även fixat en annan sak, kolla till vänster under min bild!  Där är vädret för Sbg =D  Tyckte det var väldigt smart =D

Lämna en komentar och säg vad du tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback