221009 - Torsdag

Jaha, då står jag inför ett val.. JÄVLA SKIT!


Dagen började med idrott, det var faktsikt ett roligt pass =)
Sedan var det spanska och där tittade vi på film, en film om Madrid. Det var slapp!
No;n gick också snabbt, och lätt
Mat..
Engelskan och Svenskan gick snabbt, lånade boken "Mördare utan Ansikte" av Henning Mankell. Det är första Wallander-boken och det är till för våran uppgift i SV;an
Sedan var det matten kvar och det gick snabbt..


Sedan var det hem men stannade först på Firman för att fylla på olja på moppen och sedan i stallet. Fick alla mina uppgifter och antecknade precis som en reporter ;) Hihi
Skrev sedan ett sorts schema på datorn hemma och skrev sedan ut det =D
Fick nycklarna också, till familjen Jönsson's hus som jag ska bo i under denna helgen när dom är i Tingsryd på tävling med Hembys One Moore ;) Jag ska passa Pauline, Miss Sixty M och Chikitita som ska stanna hemma :D
Alltså ska jag vara häst och stallvakt ;) hihi..
Ska bli roligt..





Men nu räcker det, är jätte trött.. Håller på att lyssna på "En Geishas Memoarer" (CD bok) och ska sova..

Så, Natti Natti...

Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback