211009 - Onsdag

Även denna dagen har gått fort men ändå så satans seeeegt..

 

Poträttfoto, vilket gick bra =D Kommer nog bli nöjd med dessa fotona och blev nästan den frissa som är på bilden på föregående dags inlägg ;)

På morgonen när vi kom stod bara Rasses moppe på parkeringen så jag ska nog också börja ställa borta på skolans parkering men en sak är klar, jag ska hålla rektorerna ansvariga om något plockas bort! Och hör sen..

 

Slöjden fick jag mycket beröm på, Bengt var imponerad av mitt arbete! Haha! =D

På SO;n blev jag klar med frågorna om FVK (Första Världskriget)

På Tyskan fick jag ett VG på min text

På Spanskan var jag duktig och även i matten

 

 

Fick tanka innan jag körde hem, också.. Var hemma, tittade på tv. Gjorde läxa innan mamma kom hem med pizza och sedan var det förhör med mamma och pappa. Dom förhörde mig på FVK och nu sitter jag här. Håller på att öva in mina engelska glosor på www.glosboken.se - En väldigt bra sida att öva allt möjligt på ;) Enkelt att bli medlem också =D

 

Ingen stor debatt idag, om något.. Jo, tänkte skriva ett par ord om henne som Anders (Arga Snickaren) var hos..

Hon hade köpt ett hus på landet, med 2 små barn och var väldigt stressad under hela dygnet.

Och när man hade kommit en bit in i avsnittet fick man reda på att hon hade köpt en häst 6 veckor tidigare!

Hallo? Vem köper en häst när man har det stressigt, behöver renovera och har 2 små barn?!!




Var nog sedan inget mera..
Jo, Damian sa att hans kompis älskar mig.. (Läääskigt.. Haha)
Och Anders kan inte komma nästa helg, skit också!

Hon inte heller hittat någon prao-plats.. Var ska jag vara?!

Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback