201009 - Tisdag

Kommer lite skit denna gången xD


Skolan gick snabbt men fick reda på en sak som gör att jag kommer gå och snacka med rektorn, det är fan sjukt att allt ska förstöras nu, sista året! Idioter!
Men som sagt, på svenskan så Maria (läraren dåe) att det nu var bestämt att vi inte får ställa mopparna på kyrkans parkering för någon idiot hade klagat, men jag och Alle snacka med Solveig (stavas?) hon är ju präst! Hon sa fan att det var OK och nu kommer dom och klagar men jag ger mig fan på att det är för att alla andra började ställa mopparna där. Jag menar, först var det ju Jens och co. som ställde där sedan jag och Alle och då var det absolut inga problem men nu ställer ju Johan, Klingborgs, Charlie och alla andra där. Tim och Joel ställer sina moppebilar där också!
Så nu måste vi alltså ställa våra moppar på parkeringen i skolan där ingen kan se och alla kan förstöra, fan va jag stör mig på det! Asså, Kay har en precis likadan moppe som jag och han fick sin växelspak avskruvad under skoltid så han fick fan knuffa hem moppen man han bor i Mjällby. Jag har för fan 7 kilometer hem, 7 kilmometer att knuffa en crossmoppe på 90 kilo!! Hallo?!
Och jag ger mig fan på att dom trodde det var min moppe eftersom vi har likadana (min är lite mer repig då jag har vurpat i lösgrus xD Haha, Kay har baar vurpat på is).
Så när lärarna har flyttat sina bilar då kan jag också flytta min moppe men är det något som är avplockat, avtaget, brutet, saboterat och/eller söndersparkat då ska jag fan gå till en av våra rektorer och hålla dom ansvariga för att min moppe är saboterad! Dom ska fan få betala dom jäkla reparationerna eftersom det är på skolans parkering och under skoltid, det betyder att det ska vara säkert att ställa moppen där.. Fan! Hatar detta! Idioter som ska klaga på dom som sköter sig! Kör bort dom andra istället..


Ursäkta att jag är sur men jag tål sånt inte, nu till något roligare.. Imorgon är det poträttfoto och jag hade tänkt mig denna frisyren, något annorlunda..! xD



Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback