181009 - Söndag

Först var det Boke och minihoppning där jag släpade och konkade på hinder xD

Sedan var det Standvallen och Mjällbymatchen där jag var fotgraf ;) Gick också bra och ni som vill veta som vann Mjällby med 2-1 även om denna matchen inte var viktig för oss..

 

Men jag sa ju att jag skulle skriva om olika bloggar och här kommer den första;

 

www.Robinofsweden.blogg.se

En kille som jag slumpmässigt hittade på bilddagboken. Var och tittade varje dag och det blev lixom en rutin och så hade han ju skaffat blogg så varför inte läsa den istället? Jo, men först visade jag Alexandra han då.. Hon gillade ju också självklart honom och gick in och kollade.. Men som sagt, jag har följt Robin ett tag nu och vet en hel del om honom, som man kanske till och med inte vill veta xD haha.. Nej men.. Läs hans blogg =D

 

Cha Cha (Krillebooi)

Jag vet inte ens om Kristoffer har blogg men BDB har han och Youtube kanal men asså, denna ungen la jag märke till när Alle skickade en länk till mig på Youtube. Jag gick in och fan va jag skrattade, han är ju lixom.. *fjortis* Haha.. Men jag säger bara det, ni måste se "Cha Cha"
Han har laddat upp massor med klipp men asså, vill ni se en kill-fjortis så kolla in länken.
Cha Cha; http://www.youtube.com/watch?v=wKM7FFYs6y4


Amandavardet.blogg.se
Amanda har jag också sett på Youtube när hon matchade sin tvål.. HAHA!
Detta är också en sån rolig unge som man skrattar åt när man ser henne och så i en video säger hon att hon inte är fjortis.. Hehe.. Snacka om att ta i.. Hihi..
Matchar tvål; http://www.youtube.com/watch?v=ERSlHOir4o4
- Inte fjortis; http://www.youtube.com/watch?v=EpSKXCFICkc



Som sagt, det känns som om jag hånade dom 2 sista xD HAHA!
Men besök Robin =)
www.Robinofsweden.blogg.se



Det var nog allt för mig.. Cha-Cha xD

Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback